مدارک دریافت هزینه رادیوتراپی از بیمه تکمیلی

هموطنان عزیز جهت دریافت هزینه رادیوتراپی از بیمه درمان خود کافیست همراه مدارک زیر به شرکت بیمه خود مراجعه نمایید / در هر مرحله سوالی برایتان پیش آمد می توانید با شرکت خود تماس بگیرید و همچنین از طریق نظرات همین پست امکان دریافت پاسخ برای سوالات شما وجود دارد.

بیمه درمان

مدارک مورد نیاز دریافت هزینه رادیوتراپی

1 -ارائه دستور پزشک معالج شامل نوع و تکنیک خدمت و تعداد جلسات.
2 -اصل قبض پرداختی با شرح کلیه اقدامات انجام شده که ممهور به مهر پزشک رادیوتراپیست و مرکز درمانی باشد.
3 -کارت درمان مختص بیمه شده که شامل تاریخ جلسات درمانی بیمه شده در مرکز رادیوتراپی ممهور به مهر مرکز باشد.
تبصره: درصورتی که بیمه شده هزینه را به صورت آزاد پرداخت کرده باشد، باید ابتدا مدارک فوق الذکر را به بیمه پایه تحویل نماید و پس از
دریافت سهم بیمه پایه، مدارک کپی برابر اصل به همراه کپی چک یا گواهی پرداختی بیمه پایه و یا پرینت کامپیوتری مبلغ پرداختی بیمه پایه
جهت دریافت سهم بیمه دی اقدام نمایند.

خرید بیمه درمان تکمیلی با طرح های ویژه >> کلیک کنید

آیا می دانستید می توانید به صورت انفرادی یا خانوادگی بیمه درمان تکمیلی از شرکت بیمه دی را خریداری نموده و دیگر نگران هزینه های درمانی ناخواسته خود نباشید؟ بله کافیست بر روی لینک بالا کلیک کرده و بعد از مشاهده طرح ها اقدام به سفارش بیمه نامه خود بکنید. همچنین با تماس با شماره 09129748266 می توانید به صورت رایگان از طرح ها و شرایط بیمه نامه اطلاعات کافی را به دست بیاورید / کارشناسان ما با سال ها تجربه در صنعت بیمه آماده ارائه بهترین مشاوره بیمه ای در خصوص بیمه درمان انفرادی برای شما عزیزان می باشند.

آدرس واحد صدور کرج به صورت حضوری : کرج کمالشهر بلوار شهرداری بین گستان 7 و 8 بیمه دی

همچنین دقت فرمایید نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد و شما می توانید از طریق لینک بالاو نصب اپلیکیشن همراه بیمه اقدام به سفارش آنلاین بیمه درمان بکنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *