ثبت نام بیمه درمان تکمیلی برای بازنشستگان

بازنشستگان عزیز از سراسر کشور جهت صدور بیمه درمان تکمیلی به صورت انفرادی و خانوادگی کافیست از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام به صورت جداگانه برای هر نفر از اعضای خانواده خود بکنند.

سفارش بیمه درمان انفرادی برای بازنشستگان

از طریق لینک بالا وارد شده و از صفحه باز شده یکی از طرح ها را انتخاب کرده و جهت ثبت سفارش اقدام نمایید

حق بیمه هر یک از طرح ها نیز در این صفحه درج شده است همچنین حق بیمه بر اساس سن بیمه شده ها تعیین شده و ثبت گردیده است

در صورتی که بخواهید برای تمام اعضای خانواده خود این بیمه نامه را سفارش دهید لازم است به صورت جداگانه برای هر نفر سفارش ثبت نمایید

بعد از ثبت سفارش کارشناسان بیمه دی با شما تماس خواهند گرفت و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید در ساعات اداری با شماره 34724800-026 یا 09129748266 تماس بگیرید.

بیمه درمان

چرا بیمه درمان را برای خود و خانواده ام تهیه کنم؟

بیمه درمان می تواند یک حمایت از خانواده شما باشد در هنگام بیماری ها اگر این بیمه مهم را داشته باشید دیگر نگران هزینه های بالای درمانی نخواهید بود زیرا بیمه در کنار شما خواهد بود بیمه دی با ارائه انواع طرح های بیمه تکمیلی حق انتخاب بالایی برای شما قرارداده است به طوری که شما می توانید با هر توان مالی اقدام به خرید بیمه درمان کنید.

این بیمه نامه ارزشمند با حق بیمه اندک قابل خریداری می باشد همین امروز خود و خانواده تان را تحت پوشش بیمه درمان انفرادی دی بکنید تا خیال تان را راحت کنید و بدانید که بیمه دی همیشه در کنار شما خواهد بود.

امکان استفاده از مراکز طرف قرارداد بیمه درمان دی در سراسر کشور برای شما عزیزان فراهم می باشد شما عزیزان می توانید حتی به استان های دیگر نیز جهت استفاده از مراکز طرف قرارداد مراجعه نمایید در صورت مراجعه به این مراکز هزینه های درمانی شما به صورت آنلاین از شرکت بیمه به آن مرکز پرداخت خواهد شد و شما فقط سهم فرانشیز را پرداخت خواهید کرد. در بیمه های درمان دو نوع فرانشیز داریم 10 درصد و 20 درصد که این مورد را شما باید در هنگام خرید بیمه نامه مشخص کنید در صورت انتخاب فرانشیز 10 درصد حق بیمه شما به میزان 15 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

4.8/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *